Nu har dom dragit och snart drar även vi!

Nu har Micke, Pia & Felice åkt hem, inte så jävla kul... blir ganska länge innan man ses igen
och sånt är aldrig roligt. Tiden går alltid så fruktansvärt fort då man har roligt, why... Ja men
nu ska även vi 3 snart åka iväg till Jesper´s mamma och bara vara, ska bli mysigt då hon bor
ute på landet, och jag älskar landet! Lugnet där är fantastiskt! Nemo kan springa runt precis som
han vill utan att man ska bli rädd att bilar kör runt om kring i trehundra. Awesome! Nu ska jag
försöka må gott, trotts att jag är lite nere just nu. Ha en toppen dag alla söthönor som läs min blogg!

Jag var nere på stan igår med Micke, Pia & Felice en snabbis, hittade snabbt åt två outfits åt Micke.



Jag ser fan ut som en skolfröken i brillor, glad att ja inte behöver
använda glasögon, skönt och ha bra syn, iaf då detta är resultatet
med ett par på mig, hahaha! =) Ser inte det minsta klok ut!!! xD

Kommentarer
Postat av: Kikki

Tyckte du passa skitbra i dom =)

2011-07-16 @ 00:10:26
URL: http://alskadochunderbar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback