Nån annan med samma problem?

Vet inte om kommentaren ja fick va reklam eller inte, men jag undrar iaf om nån mer
haft problem med att försöka premunera på min blogg via bloglovin, att det alltså inte går då man
trycker på själva knappen, jag själv har ingen aning. Vore awesome om nån skulle kunna testa och
sedan skriva en rad om det gick eller inte :) Hur som haver så känns det riktigt skönt att ha ett jobb
att gå till nu, slippa sitta vid datorn, städa och ja allt det där tråkiga man gör hemma jämt. Finns några
st som kanske borde dra fingrarna ur arslet och söka sig ett jobb tkr man. I övrigt då är våran dator
inlämnad på expert, hände en liten olycka tidigare som gjorde att vi var tvungen att lämna in den,
antingen får vi en ny eller så lyckas dom laga den gamla, så nu har vi lånat en minidator av grannen
och ja den känns läskigt jävla liten. Och längtar som ett tok tills min mobil kmr, hihi!!



Update: Fick en ill kommentar av grannen Emma att det fan är klart att det är reklam, så
tog bort den kommentaren så ni inte undrar nått :P

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Klart som fan att det är reklam! Ser man ju på en gång, radera direkt, nu kanske du gör så folk går in till den sidan och så ser dom att besökare kommer från din blogg och då blir du spammad av såna kommentarer. :P

2011-07-19 @ 20:32:35
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Förresten så får jag såna kommentarer ibland jag med.. Rätt störande..

2011-07-19 @ 23:30:11
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback