Men underbart!!

Min gamla Sony Ericsson C905 börjar ta självmord nu, man får trycka in laddar kabeln stenhårt
i den för att den ska börja ladda, ibland så slutar den ändå ladda och då är man lagomt tokig då man vaknar
på morgonen och fanskapet inte är laddad, headsettet glappar även så det hörs bara musik via ena hörluren.
Ibland kan den inte heller ta imot mms, och den är apseg... så beslutet blev ikväll att beställa en ny :D Är något
nöjd jag! Blev en Sony Ericsson Hazel Röd, alltså utan touch då mina mongo fingrar eller i huvudtaget jag inte alls
gillar det. Känner mig så nöjd och glad, längtar som ett tok tills jag får den, antingen i slutet på denna vecka eller så
i början på nästa skulle jag gissa, hihi!! Nu kmr jag somna gott ikväll, och kalaset gick bara på 1300kr med frakt!!! :D

Min nya älskling!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Alltid roligt med något nytt :)

2011-07-17 @ 23:39:24
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: fanny

Åhh fan vilken snygg :D

2011-07-20 @ 15:23:48
URL: http://fancy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback