Man bara ligg och ligg

Ja den där rubriken kan ni få tolka som ni vill, men det jag menar med den är att igår då jag
och Jesper skulle natta låg vi båda 2 vakna hur länge som helst innan vi somna, och då jag höll
på somna så låter precis Jesper´s mobil till och ja vaknar till, och ja det resulterade i såklart ännu
mera sömbrist, ligger där och bara vrider och vänder på sig, hate it! Idag vankas jobb, och jag blir
nog lite bitter också då jag ser att vädret idag nog kmr bli helt awesome och då vet att det kmr vara
100grader varmt inne på Rusta, pjuh! Men ja money money är det iaf, tur man tkr om sitt jobb såna
här gånger ;) Nä nu ska jag slurka i min kaffe, sedan kanske väcka Jesper som får sovmorgon idag
utav mig, snäll flickvän jag är som låter honom sova längre fast det är jag som ska jobba idag ;)

Jag älskar er Nemo & Jesper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback