Lite små mysigt! :)

Jag kommer ihåg som om det vore igår då Bilar 1 kom, Nemo blev helt tokig och
älskade filmen nästan mer än mig. Han tittade på den runt 5 gånger om dagen och
var lika nöjd varje gång, han va runt 2 år gammal. Nu har Bilar 2 kommit ut på Bio,
eller ja den har biopremiär den 5/8, och den 6/8 ska vi på bio och titta på den jag,
Jesper, Nemo & Andreas! :) det kmr bli så roligt och Nemo kommer vara en sån glad
och nöjd kille! :) Jag längtar tills jag får se honoms ansiktsuttryck, hur han kommer
skina upp då filmen börjar spelas, åhh gud, min älskade son, mamma älskar dig så!
Jag ringde upp Nemo då jag bokat biljetterna, sa vad som skulle ske på lördag och
gud, han lät så lycklig i telefonen och i:ade som en liten flicka. Mamma´s goskit!!


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: japp det gjorde jag. :) Har kvar de gamla som jag byter tillbaka till om jag flyttar. :P

2011-08-01 @ 17:05:47
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback