Då var dagen över!

Då var min födelsedag över, 1 år till nästa då ;) Känns samtidigt skönt! hahaha!!

Dagen startade med lite städ och sedan jobb 12-18, sen hem och få i sig lite mat sen
fick ja goda vänners sällskap som firade mig, fick fiiiina virkade bakelser av grannen
Emma & adrian i present, sötöga! :) Sen kom ÄNTLIGEN Nemo, Micke, Pia & Felice,
som jag längtat. Sen har det bara varit en massa mys :) Nej nu får inte bloggen mer
tid utav mig, detta får räcka. Och tack för er 3 som orkade gratta mig här på bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, nu fick jag skuldkänslor. Brukar inte komentera på någon blogg men det är kanske dags att börja. Grattis i efterskott och hoppas du hade en kanon bra födelsedag.

2011-07-13 @ 13:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback