Ursäkta mitt dåliga bloggande

Ja, jag har varit grymt kass på att uppdatera bloggen nu ett par dagar... Inte lätt då det är svårt =)

va iaf ut igår med Therese, va så himmla roligt o en lyckad kväll! =) Dansa så man fick ont i låren o fötterna idag, det är då man vet att man lever iaf ;)

MEN GUUUUUD, ja vet inte riktigt vad ja ska skriva om....

hmmm, jo jag och Linda Sahlén ska peppa varandra till att gå ner i vikt, ja har satt -10kg på mig o ja har juh ett par månader att gå ner dom på ;) Så här ska det inte bli nån gotta alls i princip, utan helgerna får bestå av morötter & gurka för mig typ, men tkr grönsaker ioförsäg är grymt gott så det lär inte bli nå problem =) Känns skönt då man har någon man kan köra med o har man en dålig dag så får den andra peppa upp en igen!! =) Hoppas inte kylan sjunker ner till -20 ute, då blir det fan ingen promenad utan då får man hitta på nått att göra här hemma som aktiverar en iaf, typ städa, dansa tango med dammsugaren, salsa med golvmoppen & ha en blind date med skurtrasan osv ;) Kommer iaf bli riktigt kul o ja hoppas på resultat snabbt, problemet är väll att ja inte har någon våg, men sist ja väge mig så vägde ja, hör här 79kg!!! BRUTALT, usch fy & tvi för min kropp just nu... Är juh 1.68lång så går ja ner 10kg så har ja i princip rätt vikt sen också.... Wish us luck!! :D

Me right now!! Cheeka mina tjockis lår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback