Undra hur man hade sett ut?

Som sagt när ja ändå grubblar kan man ibland grubbla om nått roligt också. Tänk om jag levt på stenålderstiden, undra liksom hur ja sett ut med mitt ofärgade hår, buskiga ögonbrun, inget smink, ingen bh så bröna hänger till knäna, kanske kläckt ur mig 15 barn, kanske därimot hade varit smalare det är väll det enda positiva med det hela, hahaha!! =)

Jag hade nog inte heller varit en lika stor grubblare som jag är nu heller tro jag, liksom mindre bekymmer, men vad vet jag ibland hade dom väll det ganska svårt att hitta mat & bygga någorlunda hus för att inte frysa ihjäl på vintrarna... jag är en aning konstig jag, bara liksom kan tänka på sånahär saker ibland, men tkr också det är ganska humoristiskt! =)

Saker jag skulle vilja göra för 1 dag är :

- Leva på stenåldern
- Leva som Tyra Banks
- Leva som en man

Liksom, whay not? En dag!



Vad skulle ni vilja leva som för en dag? =)


Hahaha VA FAN, googlade på stenåldern då kom denna bild upp xD


Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

vad jag skulle vilja leva som för en dag!

1. Självklart som en kille! Veta hur fan dom tänker!!

2. Som ett barn på 1,5 år



Sedan komma ihåg allt man lärt sig så vet man hur killen tänker och vad ens barn på 1,5 år vill ;)

2011-01-19 @ 15:53:54
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: hanna

Hahahaha vilken jävla petter-niklas du fick fram då

2011-01-19 @ 18:44:55
Postat av: Zyndria

Fyyyy fan! Inte liten den där inte.. ! Måste dock vara jobbigt att bära runt på den hela dagarna! hahaha

2011-01-19 @ 19:50:11
URL: http://zyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback