Sötaste lill Frida

Ja lill Frida är min andra katt, eller ja nu min enda... Hon är för go och gör en på bra humör, är glad att hon finns i mitt liv då Fluff tyvärr fick lämna mig.
Hon är lite som en hund, ni vet en såndär leksaksråtta, ber man hon leta upp den så gör hon det, hon lägger den antingen bredvid en eller i handen o vill att man ska kasta iväg den åt henne, åså springer hon o hämtar den o kommer tillbaka med den, åså vill hon att man ska kasta den igen =) Ybersöta Frida ^^,

Hon & Fluff har 2 helt olika peronligheter, Frida är den som är lekfull, inte alls vill att man ska hålla i henne utan bara klappa, busa & leka.
Fluff han var lat, han fattade aldrig grejjen med att busa utan tittade mer på Frida som om hon va dum i huvudet då hon sprang efter råttan, han va den som gick runt och mjauade åt ingenting, den som kom i full fart då man ropade honoms namn, och otroligt gosig katt & han var allra förtjust i Jesper... Söt Fluffen!!

Frida <3


Annars idag blir det bus med grannen & hennes barn =) Ska ta och fixa iordning oss nu för att skutta över dit vid 11 för att sedan gå ut och leka med barna & åka stjärtlapp ;D Hoppas det blir riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback