Sommar...

ja gud vad ja längtar efter sommaren så det inte är sant!! Slippa allt bök med ytterkläderna... bara få ta på sig ballerinor/sandaler åså är man klar för utgång, inte 10o3u1295u91914132i09 kläder innan man kan gå ut, ÄCKEL VINTER!!! Och ja hatar juh verkligen att ha på mig mkt kläder, man ser juh ut som ett jätte fetto då :P Men nu är det, ja vad kan det vara 4 månader kvar innan den mesta snön är borta... va fan det suger juh gammal get pung nu då ja tänker efter, alldeles för lång tid, BUHU!!! Åså älskar ja att vara brun i huden, tkr det är så snyggt, man ser clean ut på nått sätt, fräsch ni vet ;) RRRAAARRR!! har juh lätt för att bli brun så det är juh nice, tkr synd om dom som ser ut som en tomat på sommrarna o bara bränner sig, Jesper är väll en sådan tyvärr :P Ja o Jesper ska fixa en picknick korg till sommaren, ta med oss en stor filt o lägga oss ute på en stor äng och bara mysa, som jag längtar. Nej nu har ja en grabb som kramar min fot o säger att han är hungrig, haha!! Ska fixa en macka åt honom :)

GE MIG SOMMAR OCH SOOOOOL!!!!!!!!!!!!!




(Dom som tkr om vintern kan dra en gammal kanin toffel över sig just nu)

Fuck U vintern!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också ha sommar!! Nu, nu, nu!! Eller åka utomland, tjatat på Tobias lääänge nu. Men han har inga pengar. Otroligt trött på kylan, kläderna och snön!

2011-01-13 @ 16:50:04
URL: http://zyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback