Seg men bra dag =)

hade super duper roligt igår med Tobias, hans flickvän & annat massa folk!! =) Måste köras på fler gånger tkr jag!! Träffade även en tjej med namnet Jennifer som påminer mkt om en gammal vän, så det var himla roligt måste jag säga då det koppla riktigt bra mellan oss faktiskt! =) Hörde även att hon stalka min blogg, haha!! =) Fick som vanligt sovmorgon av min älskade Jesper, trodde faktiskt att det va jag som skulle behöva kliva upp med Nemo imorse, men han tog honom utan nå problem o jag sov till 11.30, skööönt... sen så gick vi ut vid 13.00 tiden va och kolla runt på en massa affärer o mådde gott, va hemma vid 16.00 tiden så då har man iaf varit ute o brännt bort kallorierna sen festen igår, haha =)

Älsklingen håller på fixa mat nu dessutom, o ja får inte veta vad ;) Så nyfiken över vad han ska göra för nått gott, är så himmla hungrig då jag inte hunnit äta nått idag :P

En bild på mig & Tobbe sen igår =)


Kommentarer
Postat av: jennifer

aah en riktig jävla stalker e vad jag är xD haha..



äru med näst nästa helg och shakar ass ??:D

2011-01-23 @ 02:37:16
URL: http://jenniferxo.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

hehe nä när jag är irriterad tänker jag aldrig logiskt ;)

men tack, du har såklart rätt!

2011-01-23 @ 08:18:58
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback