Lyxbäbis =)

När jag var gravid med Nemo måste han ha varit en lyxbäbis, ioförsäg så spydde jag varje dag dom första 3 månaderna men sedan bara tvär försvann det och lycklig för det va jag :) jag fick sova som en stock på nätterna utan att behöva vakna av onda sparkar åså vidare, det enda som va lite jobbigt kanske var all vätska ja fick i kroppen, såg ut som en badboll ;) Men inga foglossningar förens 2 dagar innan han kom till världen & jag hade bra värden :) Tänkte många stackare har en massa problem med sina graviditeter, tkr så synd om dom! Nog för att ja nu går o lider av graviditets epilepsi ist, inte speciellt roligt :P

Sitter och dricker mitt morgon kaffe o väntar på att börja promenera mot dagis med Nemo, vi går ungefär klockan 9 då han börjar 9.30 :) Sen blir det hem o slappa, eller ja, diska & plocka undan lite också förstås, men det är det enda lilla jag behöver göra idag så det känns riktigt skönt för ja är sjukligt trött, ändå gick jag och la mig vid 22.00 igår o det är inte det minsta normalt alls för mig, haha :) Men ibland behövs det också laddas upp nya batterier.

På söndag har Nemo´s kompis Lucas kalas, maskerad tema dessutom så Nemo ska få vara en gubbe ifrån starwars :D Han är riktigt förväntansfull & längtar så mkt till kalaset, frågar varje dag om vi ska gå dit NU :) Sen på måndag åker jag & Nemo till kramfors & stannar hos min mamma en natt, sen åker Nemo till Andreas på tisdag för att vara där 1 vecka framåt & jag åker hemmåt mot Umeå igen :) Kommer sakna min gofis <3

Nej men nu måste jag göra mig lite redo för att snart börja promenixa, ser ut som ett spöke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback