Lyckad dag =)

Ja vilken toppen dag detta blev med kalas =) Nemo va blyg i början men svalde det ganska snabbt och gud vad han tjoade med alla & med sin favorit vän Lucas, så roligt hur bra dom går ihop! =) Ändå är Lucas 2½ år äldre, hoppas det är nått som håller i sig i många år till.

Imorgon åker jag & Nemo till kramfors, Nemo ska till Andreas på tisdag & jag ska hälsa på Anders & Maria innan min buss går hemmåt på tisdag, ska bli så roligt att få se deras lilla dotter, åhh vad jag ska sniffa på bäbis =)

Är så grymt trött så det inte är sant, förstår inte varför heller, eller ja, det kanske kan bero på ett kalas man varit på idag med runt 20 ungar, haha =) Lägger upp några bilder från kalaset =)

Nemo & Lucas har en duell =D Sen en hög av massa barn, alla va ändå inte med på bild =D


Födelsedags barnet Lucas 7år =) & Nemo & Lucas =)


Och mamma´s lilla starwars figur! =)


Jag & Nemo =) & Nemo med sitt lasersvärd =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback