grubbel Mikaela

Jag grubblar otroligt mkt, om allt och ingenting, om man kunnat gjort nått på ett helt annat sätt... jesper brukar be mig sluta grubbla o bara släppa allt för en stund, men det är fasiken så himmla svårt då jag är en tänkade människa, som får ångest om jag köper ett par nya leggings till mig sj för 99kr för tänk OM dom där 99kr behövs till nått annat som Nemo behöver osv... Grubblar som ett tok när ja lämnat Nemo på dagis med, tkr det är skit jobbigt att lämna honom där, vill juh så gärna ta hem honom igen, men som tur är så vet jag att han har det bra med Amber, han blev så nöjd det Amber kom in på dagiset idag då ja lämnade honom, då blir jag glad med <3
är du en grubblande människa? en som får ångest för typ allt?

Neh nu ska ja checka min hotmail o se om jag fått nått brev från min handläggare på AF =P


Kommentarer
Postat av: Maria

Yes im a grubblare a la grande.Överanalyserar och överreagerar. Det är en mondre bra sida. >_< Men det är ju bra att man är medveten om det, då kanman ju faktiskt göra något åt det förhoppningsvis.

2011-01-19 @ 10:14:35
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: Sandra

SV: Det köpte jag för 3år sedan på Rusta ;)

2011-01-19 @ 10:18:20
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Usch ja! Jag får ju ångest när handlar något till mig själv! Tänker som du gör! Oftast när jag SKA handla till mig själv så slutar det med att jag har handlat något till Ingemar och Nemo! Alltid samma visa :P

2011-01-19 @ 12:28:30
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ångest är något som ligger oss kvinnor väldigt nära hjärtat! så du behöver nog inte grubba mer på just det iallafall! ja menar, vad skulle hända om vi inte tänkte som vi gör? då skulle ju allt gå skepprett åt helvete!



ang sidecutten, haah jo .. det är sant men ja kan fortfarande inte bestämma mig om det är värt eller inte.. sucks!!!!

2011-01-19 @ 14:42:45
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback