Fabolus!

Känns fantastiskt bra att ha vänner som man kan prata med måste jag påpeka =) Va med Sandra & Tobbe nere på stan och fixade lite ärenden tidigare, sen gick vi runt på lite affärer & surra lite, skönt då man känner att ens irritation försvinner lite och man kan skratta och vara glad igen =) Nu ska ja fan hålla mig på bra humör idag, what´s comes down most go up you know!! (stavas?) xD

Är lite små kass på engelska men aja, ni förstår väll?! ;)

Har fått äckel hosta igen med, va fan inte längesedan ja hade den skiten och jag som inte brukar ha hosta nå ofta alls... så man är lite små hes nu, tkr faktiskt det är lite roligt att prata då jag är hes måste jag påpeka, haha! Vet inte alls varför, jag är lite små skev o det kan mina vänner intyga =) har en humor som ingen normal människa har, har nog fått mitt mupp beteénde från min mor, eller hur mamma? ;) Har ni någon humor? isåfall vad för humor? =) Vad skrattar ni åt liksom lättast? =) För mig är det typ barnslig/udda humor =)

Och ni som känner mig, gillar ni min humor eller tkr ni kanske bara att jag är en dryg jävel? xD Svara ärligt!


Kommentarer
Postat av: Zyndria

Mysigt var det! =)

2011-01-27 @ 17:05:07
URL: http://zyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback