+

Ja gud vad UNDERBART det är med + grader ute, bara rinner från taken och det blåser små varma vindar, då blir Mikaela glad, eller rättare sagt lycklig!! =) har varit + grader 3-4 gånger denna månad nu, är sommaren kanske här tidigare i år? ;) Man kan juh alltid hoppas på det och att det blir en underbar sommar dessutom!! Fast en annan lär juh få jobba hela sommaren bara för att få in foten nånstans, känns juh tråkigt o drygt, men så är det att vara ungdom nu för tiden...

har folk ingen humor btw? Frågar vad ni har för humor o ingen kommentar angående det och om ni gillar min humor ni som känner mig :P ja värdelös på att kommentera iaf :P

I helgen blir det 60-års fest/kalas, Jesper´s mamma fyller 60år så det kommer en massa av Jesper´s släkt dit då som ja inte träffat, och jag som är blyg och så tkr det känns lite jobbigt, men äsch, skaka av sig blygheten o va prinsessan på ärten eller nått =) Nej nu blir det nog en dusch för mig!


Kommentarer
Postat av: hanna w

Jag är också blyg på så vis haha! :-D

2011-01-28 @ 12:08:17
Postat av: Mammabea

SV: Jo det är T700. Håller med, den bästa mobilen. Jag har haft den sen hösten 09 och aldrig haft problem, TROTS att sonen en gång stoppa ner den i ett vattenglas och jag tappad den i golvet miljoner gånger. Jag sa till och med upp försäkringen för ett halvår sen. Tyckte inte det behövdes haha

2011-01-28 @ 12:31:19
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback