En till såndär lista

Sagt nej till sex: Ett x antal gånger
Varit medvetslös: Beror på om man räknar med mina anfall, då 2 gånger.
Hånglat med nån riktigt ful: Tro fan inte det
Hånglat med fler än 50 pers Njaaa, har faktiskt ingen aning
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nope
Gjort något riktigt dumt: Alldeles för många ;)
Gjort något du verkligen ångrar: Ja fy :/
Blivit full på ett släktkalas: Nope
Varit full i skolan: Aldrig
Blivit portad ifrån en krog: Icke! =)
Varit otrogen: Nej, verkligen inte!!
Slagit sönder en tv: Nope
Önskat att du var det motsatta könet : Många gånger :P
Överdoserat: Nope
Åkt ambulans: Ja
Gjort nåt olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: Ja, många gånger =(
Slagit ner någon: Inte slagit ner men dragit på en smäll ett par gånger
Skämts över dina föräldrar: Ehh, ja, när ja va typ 15 år, men man inser hur fel man har ;)
Skämts över dig själv: Gör ja än
Ätit från en papperskorg: nej usch
Kissat ner dig av skratt: klarar mig från det ;)
Sagt jag älskar dig och menat det: herre gud ja, jesper, Nemo & min familj utöver
Dricker du: Typ 3-4 gånger om året.
Vem är din bästa vän: Fanny, Jesper & min älskade mamma
Vad är du mest rädd för: Att dö, avskyr döden
Vilka kläder sover du i: I trosor eller naken ;)
Vart vill du gifta dig: I en kyrka eller på en asfin gård
Vad hatar du verkligen: Mytomaner
Varit kär: Så jävla kär nu i min Jesper =)
Är du ett hälsofreak: Hahaha, big no no
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? har väll hänt :P
Är du ensam nu: Nej, har Nemo på vänster sida om mig =)
Vill du gifta dig: Absolut, med min Jesper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback