Blir ett litet inlägg trotts allt!!

Jesper spelar tv-spel så då tänkte ja mig skriva ett litet inlägg med! =D

Inse hur glad jag är att min lilla Nemo kommer hem imorgon igen, som jag längtar efter honom så det inte är sant, den grabben gör verkligen mitt liv!! Hur ens vanor blir helt fel då han inte är hemma, annars är det i princip:
-Väcka honom
-Fixa frukost
-Klä på honom
-Dra sig mot dagis
-Hämta på dagis
-Börja fixa med middagen
-Kvällsmys
Riktigt braiga dagar tkr jag med bra vanor som man kör med =) På helgerna gör man juh också massa annat roligt förstås =) Funderar på att fara med Nemo till Leos Lekland snart, vi har varit där 1 gång och det var jääätte roligt verkligen, kostar bara 100kr/barn och vuxna går då in gratis, så det är nice price för att även dom vuxna ska få ha riktigt roligt med sitt barn.

Åh vad jag är sugen på att åka till kolmårdens djurpark, synd att det ligger så långt bort =( Men måste iaf nått år dra mig vidare till sthlm och gå dit =D Kanske ska passa på att dra till sthlm innan syrran flyttar hem igen, så kan hon och jag gå ;) Skulle va mysigt med en syster & syster dag =) Eller hur Frida?

Nej nu ska jag föna håret sen smörja in mig med lite hudlotion! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback