YEEEEEJ

Stadium hade rea på hjälmar så det blev en asfin för 99kr! :D Vilken tur man har ibland alltså, den va glansigt svart så lite tråkig kanske så vi sa åt Nemo att vi köper lite klistermärken sen med nått roligt motiv på så kan han sätta igång med att pyssla om hjälmen sin, då blev han nöjd! :)

Har satans ont i högra ryggfilén, försöker hålla mig borta från värktabletterna men snart ger jag faktiskt upp för det är då fan inte skönt iaf, och ja vet inte heller hur ja lyckats få ont där då jag inte direkt överansträngt den på nå speciell vis mer än 2h promenad idag, men ja menar, det borde väll inte påverka ryggen, eller?!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Åh Tack fina du, vad glad jag blir :D

Kan tillägga att utan alla fina kommentarer och peppande bloggar hade jag inte klarat det =)

Härlig blogg du har!

2011-02-07 @ 19:50:30
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback