Underbara gamla minnen!

Vet inte riktigt varför jag kom på tänkta på det, kanske va då Jessi Fox skrev en status
på fb med "jag vill också kleta korv på fönstret"...

men då jag gick på naturbruksgymnasiet så fick man gå ut på praktik då & då, så
jag, Elionor, & Nadja som gick i min klass hamnade på Junsele Djurpark, mins hur
utstötta vi blev där & det enda vi fick göra va att kratta skit inne hos dom stora
jävla myskoxarna, man stog & halft gömde sig bakom träden & va beredd på att
börja springa vilken sekund som helst då dom närmade sig.
men iaf så fanns det en annan grupp som också va där som vi inte alls visste vilka
det va, så vi bestämade oss för att jävlas lite med dom, så vi tog toapapper, prinskorv
& tandkräm & sedan började vi våra bravader på "deras stuga" dom hade nå meter
från oss... kassta toapapper på taket, tog tandkrämen och smetande över hela rutan
på dörren, sen gjorde ja den roligaste saken, elionor sätter fast en prinskorv på rutan
med en klick tandkräm, jag därefter skriver "Hora" bredvid den fast vi hade bestämmt
att det faktiskt skulle stå "sug på min (och en pil mot prinskorven)" men såklart så va
jag stressad som en idiot så det blev det där fula ordet ist, snacka om att Elionor &
Nadja skrattade åt mig. Dagen efter fick vi höra att någon vandiliserat den stugan av
personalen, OCH tydligen så bodde det såklart ingen i den stugan utan vi hade gett på oss helt
fel stuga, haha! Såklart nekade vi att vi inte gjort något & såg så oskyldiga ut, haha!! :)
Hände bra mkt mer skojj också där som vi ställde till med, men inget jag ska skriva
öppet om ;) Härliga gamla tider, dom saknas iaf!


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hahahhahahahha that's so fucking sick!!!!!!!!!!!

2011-02-23 @ 15:43:30
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback