Soffa

Åh vad jag vill ha en ny soffa, äger en gammal sliten 3sitts soffa just nu som är ugly as hell!! Men vart fan är pengarna till den nya soffan då?! Blir så less att allt fan sitter i pengar pengar pengar, griniga Mikaela O ja!! Nått i denna stil vill jag verkligen ha, ingen som har en till övers? ;) Hade en liknande soffa förut, men eftersom våran honkatt fick kattungar och dom fanskapen pissade i min soffa ett par gånger var jag tvungen att slänga den då katturinlukt fan inte går att få bort, kan lova att jag inte älskade dom kattungarna det minsta alls efter det.



Sen finns det lite random soffer, hahaha!! Finns det folk som köper dessa?



Kommentarer
Postat av: Eve

sv: Ja, de har en väldigt speciell doft. Men det är bara okastrerade illrar som luktar riktigt illa. Annars är det inte så farligt. Man ska aldrig duscha sin iller egentligen, för den håller sig ren helt själv. Jag brukar duscha dom väldigt sällan, då jag gärna vill att de tycker om vatten ifall det behövs en superrengöring nångång. :)

2011-02-06 @ 11:35:33
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: ja, vi tar ut dom i sele faktiskt. Vi har en valp hemma som vi håller på att träna med sele just nu. Så kan de få komma ut sen när det blir lite varmare(och mindre halt) ute. :)

2011-02-06 @ 11:55:14
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Ja, inte är det då roligt inte.

Okej. :)



/ S.

2011-02-06 @ 12:08:53
URL: http://scstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback