Satans rygg

Guuuuuuud vad jag hatar min rygg just nu, fattar liksom inte vad i helvete jag gjort??!! Det gör så grönjävligt ont i den, har tagit ipren & även smörjt in ryggen med iprensalva nån timme senare, det går verkligen inte över heller. Själva ryggmuskeln på höger sida som är jävlig med mig och jag börjar bli något less, humöret sviktar ganska så fint då jag har ont med, från att ena stunden va på kanon humör till att sedan bli värsta bitter kärringen. + att jag blir grymt jävla trött och  slut i huvudet av denna värk också. Snälla gå över!! Ska också köpa mig ett par riktigt bra gåskor med då det närmar sig våren! :) Tror faktiskt mina vinterskor kan spöka lite angående ryggsmärtan.

Fick en as nice pärm från Antenn idag med btw, där man kan lägga sitt CV & massa jobbsök osv, hur jävla grymt som helst, man ser liksom lite awesome ut då man har den med sig ;) Längtar verkligen tills nästa onsdag då jag ska dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback