Om du inte känner dig träffad....

VARFÖR DÅ TA ÅT DIG?!

Jag skriver i min blogg precis det JAG VILL, dålig ps är dålig ps, kan man inte fixa med ps så ska man fan låta bli det också, annars blir det så pinsamt för dig själv. Sen att folk tror att inlägget är riktat mot dom så är väll inte det mitt problem? Dom kanske borde läsa vad jag skrev under bilden också? Det är juh en rejäl kissie redigering, men ni kanske inte själva ser det? för ni ps:ar era kroppar sådär tkr ni? va fan lägg ner asses, världen kretsar inte runt er! Så fort jag skriver nått negativt eller humoristiskt i min blogg så är det såklart varje gång om er, ÖH NEJ?! Det har gått flera dagar/veckor sedan jag la upp nått humoristiskt, tänkt på det?

Learn to respect.
I'm tired of you.
Shake off your anger Mikaela!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yeah :D

2011-02-27 @ 22:15:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet åtminstone EN som kände sig träffad!

2011-02-27 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback