Myskväll!

Ja det har varit en rejäl myskväll ikväll med mina älsklingar :) vi la ifrån allt som har med dator & tv-spel och göra, låg i soffan, kicklades & pratade allt mellan himmel och jord + en massa pussar & kramar. Nu är Nemo nybadad, o sitter och käkar kvällfika innan dags för nattning :) Gud vilken underbar liten familj jag har, jag älskar mina pojkar Nemo & Jesper mest av allt!

En liten Nemo, nämligen på hans 2 års dag detta kort är taget! :) Tänka sig att det redan är 2½år sedan, tiden går fruktansvärt fort, slow down please!

Kommentarer
Postat av: Guchie

Fortfarande sugen på klänning?

2011-02-15 @ 19:54:41
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

ja i början av vintern hade jag 16 grader, och dom fick komma tre ggr innan det ordnade sig.. man var lite irriterad. deras gräns för hur kallt man får ha är 20 grader, så ring så kommer dom och kollar! :)

2011-02-15 @ 19:57:54
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Guchie

SV: :) Va kul! Anledningen till att ja fråga va att jag va på butiken där ja köpte mitt tyg sist och dom sa att dom hade bara väldigt väldigt lite kvar av tyget och inte skulle få in nått mer. Tyget kostar 149 kr metern.. Jag tog 1,5 meter och då räckte de nästan precis till min klänning. Sen tänkte ja ta 200 för arbetet också. De förstår du säkert. :) så 149x1,5=224 + 200=424 och sen frakt på 45 kr så blir det totalt 469.. så då avrundar jag till 470 SEK då.. Fortfarande intresserad? Tänkte isf måste jag köpa tyget kanske redan den här veckan om jag ska va säker på att hinna få det som är kvar. Och eftersom jag tänkt att mina framtida kunder (vilket du kommer bli den första ^^) får betala i förskott så jag faktiskt kan KÖPA tyget jag ska arbeta med så skulle de va bra om du kunna skicka upp dom pengarna så jag kan gå och köpa tyget och börja sy den? Så kan jag i morgon hämta hem måttlistan på dom mått ja behöver av dig för att veta hur den ska passa på dig. Sånt behövs ju för att klänningen inte ska bli för stor eller för liten för din kropp :) Mvh // Stina

2011-02-15 @ 20:29:47
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Guchie

SV: Ja men kolla med henne :) Ju fortare de blir av ju större chans det är att tyget finns kvar :) Skulle verkligen va kul att få göra ett "äkta" jobb! ^^ :D haha.

2011-02-15 @ 21:09:58
URL: http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback