Man blir som liiite... slut

Har haft 2 extra barn nu sen 14.00 tiden (min grannes son & dotter), vi for iväg och hämtade Nemo på dagiset 14.30 och sen dess har det varit full rulle så det heter duga, vart får dom alla energi ifrån, kan dom inte bjussa på lite? Annars tkr jag dom är snåla ;) Dom lär väll va här och springa tills klockan 19.00 ungefär då dom ska hemmåt och sova, ska bli skönt att få vila huvudet lite granna faktiskt, lär somna som en stock ikväll.

Mår annars som prinsessan på ärten just nu, allt går framåt precis som det ska göra och jag ser knappt nå negativt på något, finns inga anledningar till att sitta och bekymmra sig över en massa problem, kommer så kommer dom, men skiten måste nångång gå över med så pyttsan åt alla bekymmer just nu, nu ska jag njuuuuuuta av min fantastiska familj & vänner :)

Måste fan färga utväxten med, HATAR verkligen då ens naturliga hårfärg växer ut, absolut då den inte är den snyggaste heller. Ska väll köpa mig lite hårfärg imorgon kanske... om jag orkar xD men iallafall nångång i veckan, för bort bort bort ska den inom snar framtid ;)


Kommentarer
Postat av: madeleine - blivande mamma

Jag kommer lösenordsskydda min blogg från och med ikväll. Om du vill ha lösenordet så kan du bara skicka ett mail till mig så skickar jag det direkt! Kan även i mailet tala om anledningen i så fall.

2011-02-02 @ 18:14:17
URL: http://majmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback