Lite bilder :)

Tycker snön ligger lite häftigt på träden just nu, det har liksom lagt sig långt ut på kvistarna som då gör att der ser ut som om det växt vita blommor på träden. Tyvärr gör inte bilden det rättvist, men ni ser lite utav det jag menar. Små hundkex (som en blomma kallas) på träden ;)


Sen jag & Nemo påväg hem från dagis, lillstackarn är okry IGEN och somnade i vagnen nått som han aldrig brukar göra annars. Dessutom har han fått kyleksem på kinderna eller vad det kallas, så jag smörjde in honom med Bepanthen då vi kom hem. Min lilla stackare :(


Sen så sötmissarna här längst ner, Frida har börjat acceptera Vanja mer och mer för varje dag, hon har nu även börjat tvättat Vanja. POSITIVT!


Kommentarer
Postat av: hanna

Åh va mysigt! Längtar då jag o dennis ska köpa katt och hund! :-) mysigt me djur!

2011-02-23 @ 18:18:30
Postat av: Anonym

Men jag dör ju så fina!

Kul att du bor i Umeå, min hemstad. :)



Sv; vad trevligt att du tycker det :) späänx!

2011-03-02 @ 10:40:09
URL: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback