Kärlek

Datumet vi bestämde att 2+1 skulle bli 3 - 2/4-2007

Datumet vi flyttade ihop & förlovade oss - 29/2-2008

Datumet vi firade 1 år - 2/4-2008

Datumet vi firade 2 år - 2/4-2009

Datumet vi firade 3 år - 2/4-2010

Nu är det snart dags att slå in det 4:e året tillsammans 2/4-2011
med min älskade Jesper, och jag är lyckligare än någonsin.
Förlovningen som ägde rum på skottdagen är väll lite roligt tkr
jag, ska alltså ske vart 4:e år innan vi firar det? Nej då, vi kör på
den 1:a Mars dom andra 3 åren, haha ;) Vi är ett udda par, det
innebär lite roliga egenskaper & udda beslut för oss.
Sen kan ingen vara lyckligare än mig då det gäller närheten mellan
Nemo & Jesper, bästa vänner föralltid. Dom sågs första gången
då Nemo va 7 månader, alltså då bara en liten plutt <3
Jag Älskar Dig Jesper!!



Men ni kanske inte visste att Jesper inte är pappa till Nemo...?
Nemo´s pappa heter Andreas Eriksson iaf :) En bra pappa till Nemo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback