Känner mig överkörd!

Gud vad jag tagit tag i städningen idag känner jag! har grovstädat vårat sovrum
och har bytt gardiner där inne & i tv-rummet :) Så bra det blev!! Har även städat
vårat tvättrum, och rakt upp och ner kommer jag på att "va fan, uppe på torkskåpet
har jag inte dammat av sen vi flyttade in (Oktober)", och nog va det inte liiiite
damm där, nästan så man skämms att man glömmt bort att torka av där uppe...
Men nu är det iallafall fräscht där så det känns super duper sköööönt måste jag
säga... Så nu känner jag mig faktiskt på toppen humör då sånt äckel är gjort.
Ikväll ska man även va barnvakt åt Therese & Ingemars dotter Ronja medans
Therese springer iväg på ett möte, så då ska man hålla koll på en 1-åring med,
kommer gå toppen, bara orolig för våran branta trapp så kommer hålla mina blå
tittandes på Ronja, kommer nog göra så att Ronja inte ens kommer kunna gå
utanför vårat tv-rum, säkrast så ;) höhö!
Nej nu ska jag dammsuga hemma också, nu då jag ändå är på G... Kommer känna
mig överkörd ikväll då jag ska sova, men då vet man iallafall att man gjort något
gott som gör att jag känner så.
Städtanten Mikaela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback