Jobbiga dagen

idag skulle egentligen syrran, markus, mamma & bosse kommit förbi här uppe i Umeå över dagen, men Markus fick tydligen inte låna sina föräldrars bil (för att det va nå fel på den) så det sket sig :( Då blir man faktiskt lite ledsen, som jag sett framimot deras besök, verkligen! Men men, Nemo har iaf Lucas här som han leker för fullt med, så nöjd är han verkligen iallfall så bra för honom.

Vanja (nya kissen) skulle vi egentligen fått hem idag med, men såklart är jesper´s mamma sjuk så hon kunde inte köra ut dit katten är så vi får henne på måndag ist. Måste säga att jag har haft en jävla otur med det jag verkligen sett framimot hur länge som helst. Skitkorv!

Bara för det så får jag lust
att doppa mig i sockerlag,
springa igenom en bisvärm,
hoppa ner i en tunna,
spika igen locket & kasta mig
nerför ett vattenfall.



Btw, GODMORGON!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig blogg du! :P Allt bra?

2011-02-19 @ 11:50:08
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback