Jäkla brandlarm

Ja klockan 5 imorse fick ena vårat brandlarm för sig att börja tjuta utan nån helst anledning, man kände sig mäktigt less under tiden den tjöt, för det gör juh sjukt ont i öronen från fanskapen dessutom, men en bra pain in the ass är det iaf, har en i tvättstugan & 1 i tv-rummet. & jag fattade nog inte riktigt vad fan det va förens Jesper talade om det, frågade mer "vad gör du egentligen" till honom ;) haha, inte lätt att vara trött. Men då vet man att att dom funkar om det såväl händer något.

Sitter är med min fruktansvärt goda kopp kaffe, sonen till vänster om mig som tittar på bollibompa som snart ska få sin frukost innan det blir en promenad mot dagiset :) Fast det är -22 ute så man gruvar sig som fan nu innan man ska gå, som tur är kan man gruva sig i 1 timme & 15 min till, höhö!! :) Nej nu blir det lite frukost åt min älskade grabb! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tjaa!!

Alltså när vi bodde i Kramfors. Så gick brandlarmet typ jämt, utan anledning oftast. Det brann aldrig. Men du vet Fenix asylboende var ju i byggnaden bredvid? Det var någon där som rökte inne och det körde igång brandlarmet även hos oss. Dock kunde man inte alltid höra det, för brandlarmet var utanför i lkorridorerna. Satt man tex vid datorn med hörlurarna på eller om du spelade hög musik så var det omöjligt att höra brandlarmet. Det var min brandlarmshistoria. BTW... gå och ställ en fråga på min blogg, har frågestund ^^ Take care! kram

2011-02-16 @ 08:47:56
URL: http://omitw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback