Inte prio 1 idag

Nej bloggen har legat på sidan om nu på eftermiddagen/kvällskvisten! :) har haft annat mkt roligare saker för mig faktiskt :) inte varit hemma utan varit hos en bekant och snackat lite strunt & fikat :) Får se vad morgon dagen har att ge, tror det blir en massa bus då också om jag förstått rätt ;)

haha, nemo var så söt idag då han satt på toan och gjorde nr2, han satt och sjöng MANBOY MANBOY samtidigt som han satt och läste Kalle Anka, så nöjd grabb :) Stolt över min son som äntligen börjat släppa på tyglarna då det gäller nr2!

Nu ska jag se på tv4play reprisen av halv åtta hos mig, älskar dom programmen :) får alltid mig ett gott skratt utav det :) är det nått ni också tkr om kanske? :)


Kommentarer
Postat av: Emilie L

Tack skall du ha söta du! :) Ha en fin kväll!

2011-02-16 @ 22:55:34
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback