Godmorgon! :)

Godmorgon mina fina bloggläsare!! Idag åker jag & Nemo mot Kramfors så
bloggen kommer nog inte skrivas förens nått inlägg ikväll kanske. Orkar nog
inte skriva via mobilen på bussen så. Nemo vaknade samtidigt som mig och
Jesper 05.50 och vägrade somna om, och efter en liten stund började han
blöda näsblod min mini stackare :( Men det slutade som tur va att blöda ganska
snabbt, han blev lite rädd då det kom blod ur näsan, då fick man förklara
att sånt händer oss alla nångång då och då, då lugnade han ner sig iaf :)
Har nyss tagit en underbar dusch, sitter med en grymt god och uppskattad
kopp kaffe till vänster om mig. Nemo sitter halvdöende i soffan, han lär nog
somna på bussen både skönt för honom & mig :) Men vi hörs nog senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hoppas resan går bra!!! bte, länkade dig i ett inlägg :)

2011-02-25 @ 07:27:06
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback