FULL RULLE

Ja här hemma är det full rulle, Lucas & Linnea är här och leker med Nemo och dom har det så kul så det inte är sant :) dom har byggt med lego & leklera idag och just nu jagar dom varandra med Nemo´s el motorcykel, haha! :)

En tanke som slog mig är, jag har en wiifit, varför använder jag då det inte?! För det är juh sjukt kul att hålla på med det så det är inte bara jobbigt om man säg så OCH man går faktiskt ner i vikt, medans ja höll på lite med det i sommras gick jag ner 3kg och dum som jag är så slutar jag bara med det, wtf liksom?! haha... man kanske ska ta tag i det igen och röra på fet arslet och fet låren så dom är lite mer vältrimmade inför bikinisäsongen, för man vill väll inte se ut som en strandad val liksom så greenpeace kommer och puttar ner mig i vattnet igen, nått jag tkr om med mig sj mitt ansikte + mina kurvor, så om det är nått folk försöker klanka ner på där så kan dom ta sig långt upp i arslet ;) Fast ibland känner jag mig som han på bilden här nedanför ;)

Nu ska jag smarra på lite godis, NOM NOM!



Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Jasså så det är därför det dundrar och lever om. ;) Haha.. Oooh, jag vill också ha wii fit, nu blev jag avis!



SV: Nja, kan inte med linser, får typ hålla på i en timma för att få i en, och då är tålamodet för att få i den andra borta. :P jag sa till mig själv att jag skulle ta en annan piercing i ansiktet bara för att, men det har inte blivit av..

Ah, kom från Saras blogg eller?

2011-02-05 @ 21:45:17
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback