fucking insine

Vad är det här om att skriva skit på sina bloggar om andra med människor?! Vad äre föööör feeeeeel på er?! NEJ nu tänkte jag inte på några speciella alls utan tanken är att va fan håller vi människor på med egentligen?! Man måste för i helvete lära sig att lite av sitt privatliv kan man hålla för sig själv, och det spelar fan ingen roll hur mkt man hatar en person och diverse saker, man skriver inte ut namn!! Fattar ni inte att ni failar på att gö så, shit, printscreen delux direkt och ni sitter fast!! Okej om man vill skriva av sig lite och sköta det snyggt, men man går för långt då man skriver om det alldeles för mkt och klämmer ut namn här och var. & börjar man skriva ut saker som är sjukt privata för den som är drabbad, då har man inget hjärta ingen skamm i sin kropp, där sprack förtroendet som ändå ska finnas fast man är ovänner/fiender, för trotts allt var man vänner innan allt gick åt helvete.  Detta skriver jag för att ja varit drabbad själv och det är inte bara 1 gång. Och som ja skrev längre upp så var det absolut inte mot nå viss människa jag påpekar här, men då man hoppar runt på endel bloggar och ser så mkt fail då blir jag FAN insine!!! Va fan tvungen att skriva av mig, LUCKY ME! Ber jag inte om någons åsikt vill jag inte höra den heller, right?!

DRAMA QUEENS ÄR VI ALLIHOPA, TJALALALLALA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback