Dagen med stort T

idag hoppas jag verkligen dagen blir TOPPEN, känner mig på mkt bättre humör & har fixat en sak som gör att en sten faller till backen :D Wiho!! Hoppas min stora älskling kommer hem med ett leénde på munnen också då han trodde imorse att jag googlade på något som hade med han och göra fast det handlar om en helt annan person som skrivit detta ord i bloggen sin att h*n fick detta utrett i ungdomens år :P men jag har dragit iväg ett sms till honom o hoppas han är på bättre humör han också :) (Går juh även att se hur felstavat ordet är där uppe på google sökning eftersom jag kopierade det rakt från h*ns blogg)

Nemo är aningen konstig idag dessutom, han går och hurklar sig tills han spyr, alltså han spyr bara inte rakt upp och ner utan han gör det lite med "flit" eller vad man ska säga, vet inte varför han gör så... aningen skevt tkr jag :/

Give me some love sweetheart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback