Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Ja självklart handlar det om rökningen, man har funderat om och om igen MÅNGA gånger varför man började röka från första början helt enkelt, mins att jag hade en pojkvän som rökte som jag då tyckte va lite häftigt och då började jag även själv dumt nog. Misslyckande säger jag då bara!! Slutat röka har jag gjort ett par gånger också, men abstinensen & mitt humör är fan inte att leka med då, jag VILL sluta röka samtidigt som jag då inte litar på mig själv som gör att jag då efter en stund börjar igen... jävla skit cigg... tänk vad mkt pengar ja hade sparat om jag inte rökt... Sen så börjar mer & mer jobb att inte acceptera rökning och då blir det ett problem för mig där, men är det så att jag får ett jobb där man inte får röka då slutar jag fan också, för nog är jobb mer värt än det där cigg paketet rakt av! Fuck you cigarettes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback