Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

jadu, det är inte bara en sak jag vill ha mer än nått annat just nu ... men kan väll börja med att jag vill ha ett jobb där jag tjänar så grönjävligt med pengar så dom i princip ramlar ur mina fickor! hade fan inte suttit helt fel det måste jag säga. Sen skulle jag villa att mitt hår växte fortare så det kunde bli så långt precis som jag vill (som är ner till svanskotan), är ungefär 1dm kvar tills det ock det känns juh som en evighet, eller ja närmare 1 år :P Dryyyygt!! Sen skulle det inte sitta fel med ett par sillisar ;) hahaha, jag kan fortsätta skriva listan hur länge som helst egentligen, men då har ni nog gett upp med att läsa för länge sedan ;D Så detta får räcka!


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Haha, det är Öppna förskolan. :)

2011-02-14 @ 14:19:58
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback