Dag 3 – Min favorit årstid och varför



Ja ni borde veta det vid detta laget att det för fan är SOMMARN!! :D
Jag älskar allting med sommaren, soooool, värme & man kan va ute heeeela
dagarna lång, hur fantastiskt låter liksom inte det?
Man slipper alla hemska 300kg kläder på sig, det räcker med en snygg
klänning & ett par härligt fina ballerinaskor så är man redo för att bara stappla
ut :D Åhh, ge mig sommar, nu nu nu!! Sen jordgubbar & glass, mmmm!
Men helst utan kryp, det enda negativa med sommaren ;) höhö!




Kommentarer
Postat av: Guchie

SV: Hehe Du får hålla utkik då! För när skolan är klar (läre lägga all tid på slutkollektionen nu nämligen) så ska ja börja sy upp kläder på beställning från folk! Kanske du kan beställa en sån? :D

2011-02-11 @ 10:56:02
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

jag älskar också sommaren! Hatar den kalla förbannade vintern när man inte kan vara ute utan att frysa..!

2011-02-11 @ 11:05:22
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Guchie

SV: tyget kostar 149 kr / m .. så de beror ju på hur mycket tyg jag behöver för din klänning. 1,5 meter räckte till min. Sen tänkte ja ta en 100ing lr 2 för själva arbetet med.. Självklart betalar köparen tyget/detaljer mm.. men då "ingår" det i priset.. så om du behöver 1,5 meter så blir det 223 SEK och sen typ 150 för arbetet.. så 373 avrundat till 370 SEK då + frakt på .. hmm va kan den kosta då.. inte så jättemycket... 35-40 kr frakt kanske..

2011-02-11 @ 11:12:35
URL: http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback