Anonyma?

Jag måste få fråga er anonyma jävlar, vad är det för stora jävla fel i huvudet på er?! När ni liksom inte ens kan stå för vem ni är... anses inte det som brutalt omoget att öppna käften och inte kunna säga vem DU är och stå för det??!! Hade jag vetat vem/vilka ni är så hade jag personligen sparkat sönder erat arsle så ni aldrig kunnat sitta igen. Som en liten grabb sa på dagis igår då ja hämta Nemo, "Har man ingen rumpa så måste man sitta på skelettet men det gör juh för ont så då får man sitta på knäna".



Och NEJ, det är inte jag som är drabbad, utan så många andra jag känner och man har börjat bli lite brutalt less på den otroliga omognaden i detta samhälle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhaha asså jag håller med.. Fick en fett skadad anonym kommentar igår... Och 3 (förvisso väldigt snälla) kommentarer med endast mailadress. Egentligen skrattar jag bara lite och gå vidare. Ibland är det kul att göra ett litet kränkande svar... Men inget man någonsin bör ta åt sig av :)

2011-02-09 @ 20:50:58
Postat av: Jessi Fox

Oj... den där anonyma kommentaren var förresten från mig. Ooooops :P

2011-02-09 @ 20:51:43
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

man blir så jävla less, och man borde inte ta åt sig, men man gör det åndå lite.. trots att man inte vill..

2011-02-09 @ 23:23:04
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback