aningen seg

Känner mig aningen seg nu ikväll, så sjukt jävla trött och det känns som om detta verkligen blir en tidig kväll för mig, ska väll kanske ta mig en kopp kaffe så man vaknar till lite och håller sig pigg 1 timme till iaf... hatar att vara så seg. Min mini älskling somnade 18.30 idag, på tv-rums mattan dessutom, haha!! :) vi kollade på en film och Nemo ville hellre ligga på våran nya mysiga matta och se på film, ungefär 15 min in i filmen så sov han helt plötsligt så sött där på mattan. Kommer inte ihåg sist han somnade så tidigt någonsin, men nångång ska väll det hända också :) Då vet man att det inte blir några problem att få han att vakna 07.00 imorgon för frukost och sedan promenad till dagis :) Mamma´s goskit, älskar dig Nemo <3


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Så mysigt att spendera söndagen framför en film på mattan och somna. Verkligen gulligt namn ni valt till er son :)

Haha sorry :P

2011-02-06 @ 20:42:38
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback