Värdelösa skittand

Hahahaha, ja vart ska jag börja?

Ja som ni hört om här i bloggen har jag juh rotfyllt en tand.
Det visade även sig att jag hade kariesangrepp på den tanden
också på BÅDA sidorna!!! Åhhh, så var tvungen att i princip ta
bort hela tanden och göra en ny. Kändes just då att jag lika
väl hade kunnat dragit den snusktanden från första början.
V Ä R D E L Ö S T

Men NU ska den nog äntligen vara klar iallafall. Annars dör jag
och dom får fan rycka den! haha! Nej men den är klar det vet
jag :) Men ja nu har jag en ÖVERSTIMULERAT barn här hemma
som är lite tokig i bollen just nu. Så ska se vad ja kan göra.


Kommentarer
Postat av: My

Nej, du har helt rätt. Men någonstans så finner man en väg ut ur det. :)

2011-12-10 @ 08:18:49
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: EmilyHofman

Nämen! Tack så mycket :)

2011-12-10 @ 09:16:24
URL: http://emilyhofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback