Ser framimot julen

Ser verkligen framimot julen nu, 3 dagar kvar innan vi sticker till
Kramfors jag och Nemo, Jesper kommer dagen efter då han är tvungen
att jobba den 23:e. Boooring! Ska hur som haver bli så enormt mysigt
att få rå om familjen igen, som jag längat! 2 månader sedan sist ja såg
alla så jag kommer njuta varje sekund. Fick även veta att mormor fått
feber den stackarn :( Hoppas det inte blir värre nu då hon inte har nått
imunförsvar :( Tänker på dig mormor! Aja, nu ska jag mysa ner mig
i sängen och försöka sova hade ja tänkt, jobb imorgon 9-18 med så :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder på dig. :)

2011-12-19 @ 21:39:22
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Maalin

fin bild i header på dig. :)

2011-12-19 @ 23:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback