Nyvakna

Eller ja nyvakna vet ja inte, varit vakna i 45 min nu. Sitter och slurpar
i mig morgonkaffet, Nemo tittar på barnkanalen och ja så ser det ut nu.
Sovit som en jude i gaskammare tro jag, vaknat 1543 gånger inatt och
vet fan inte varför. Har iaf inte ont i ryggjäveln som jag hade igår tack
gode gud, tro fan det tog en timme att somna pågrund av den.
Idag är det iaf bingolotto tajm, så sjukt kul det kommer bli ikv med min
familj! Ikv droppar även brorsan in, hade velat att hans brud också skulle
ha följt med men förstår om hon vill vara hos sin familj :) Ska även hälsa
på hos Nemo´s farmor och farfar idag, där har jag inte varit med flera år
så det ska nog bli riktigt trevligt.
Iaf så finns det nog dom som undra varför ja fick sluta på Rusta, kan säga
att jag faktiskt inte riktigt vet det själv heller men ska jag gå in på nå detaljer
så säger jag bara sånt till dom som jag känner väl. Nu ska ja försöka få i Nemo
nån frukost iaf. Hoppas alla får en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback