Jobbarhelg

Ja jag har jobbat helg, det kanske märks på bloggen? ;)
Nej men jobbar man 10-18 lör-sön så orkar man inte sätta
sig här då man kommer hem för att skriva ett inlägg, då finns
så mkt viktigare saker att göra, t.ex. mysa med min familj!
(jobbade juh även i torsdags och fredags.)

Har liksom inte hänt nått speciellt heller just för att jag jobbat.
Har liksom varit, kliva upp, fixa facet, gå mot jobbet, jobba, slutat,
gå hem, komma hem, äta, mysa med familjen och sedan sova. hahaha!
Vilket liv ni! Men det blir attans så, och inte blir det lättare 4
dagar framåt heller, jobbar 9-18 mån till ons sen 7-16 på tors
och sedan hämtar Andreas (Nemo´s pappa) upp oss här i Umeå
och kör ner oss till Kramfors där vi ska fira jul! :D Tro om bloggen
helt kommer glömmas då? ;) Ehm, ja min känsla säger då det.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sedan diska och städa av rumsbordet!

Så här ser man ut efter en jobbhelg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback