Jag såg ut som en 15-åring

Dagen har varit riktigt bra. Vakna 08.45 av att Andreas ringde och väckte mig,
blev då uppgång och dricka lite kaffe. Sedan har det varit städning, julklapps
handling & fika stund med Niklas. Riktgt trevligt! :) Nu har jag även nyss duschat
och känner mig riktigt fräsh igen. Dricker typ 6:e koppen kaffe idag, haha! Inte
alls beroende typ ;)

Åh ja just ja, då jag köpte en ny piercingring ídag på stan så såg ja att den ringen
är lite tjockare än den jag har. Han i ståndet sa då "Jamen du ska föda barn om 10
år så detta är juh ingenting" haha! Han måste trott jag var 15 år eller nått. Han blev
lite chokad då jag sa att jag redan har ett barn som dessutom är 5 år ;) Vet inte
riktigt om det var en komplimang för han sa att jag såg ung ut också ;) hahaha! Den ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback