Who are you?

Fick en anonym kommentar som löd såhär :

Anonym om Det här gick juh bra!: Bra att han är blöjfri, rätt sent ändå men det är väl olika det på barn, eller hur man lär dom kom jag på! Lär han vara utan napp med, behövs inte isånnafall får han ta tummen

Så får helt enkelt svara här åt dig då, och du får gärna säga vem du är! :)
och det jag då tänkte på är att det är JÄTTE vanligt att pojkar blir senare torr på natten än
flickor, det kan ta upp till 6 år innan dom blir torr helt på natten och det anser bvc som helt
normalt! så jag vet inte vart du fått det ifrån att han är sen med att bli blöjfri på natten som
nästan bara är 5-år fyllda? Jag kan inte mer än och säga att jag är stolt över min son iaf! Btw
så kan man inte lära barn att va blöjfria, dom lär sig själva då dom är trygg med det ;)

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men dessa anonyma kommentarer.. Jag fick en häromdagen, jag godkände den men jag ids inte ens svara. Jag förstår inte hur svårt det är att åtminstone lämna en mailadress så man kan skriva ett svar till dom där? Men men.. Det visar ju egentligen bara att dom inte kan stå för det dom tycker.



Och du har rätt i det du skriver Mikaela, man kan peppa ett barn att bli blöjfri på dagen.. Men man kan aldrig bestämma eller tvinga, då kan det säkert ha motsatt effekt. Och att bli blöjfri på natten är ingenting man kan tvinga eller peppa fram, utan det är något som barnen själv måste vara redo för och kännas sig trygg med.

2011-08-08 @ 18:27:56
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Haha ja precis, det var den kommentaren.. Helt sjukt att folk ens ids lägga ner tid på att skriva en anonym kommentar till någon dom inte ens verkar känna i verkliga livet och därför inte vet hur saker och ting egentligen ligger till. Patetiskt!

2011-08-08 @ 19:26:43
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dem kan självklart kissa i sängen (dem är barn), men sånt får man ta såklart då man har barn! Har aldrig hört dem som precis blivit blöjfri när dem är 5 år, eh nej då, tjejer kan vara sen dem också kan jag säga dig! Det beror helt på, man skall ta fram pottan rätt tidigt sen då dem är redo blir det toaletten :) jag vet själv pågrund av att jag har haft mycket med barn att göra. Det beror helt på föräldrarna :)

2011-08-08 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback