Tjejen med stort H

Nu ska lilla Mikaela berätta en sann historia om tjejen med STORT H!

Det var en gång en liten flicka i jämtlandslän som var jätte avundsjuk på Mikaela
för att hon hade allt, en familj, ett jobb, en egen bostad & inte hade nån sönder
knarkad hjärna. Nej skämt och sido, ska skriva hur läget egentligen ligger till.

Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om en sån falsk och värdelös människa
som denna tjej, vi kallar henne H. Hon går runt och stör sig på mig men av vilken
anledning har jag ännu ingen aning om?! Vi har träffats i 20min 1 gång och har
därefter kommenterat varandras fb, från början va denna H helt överförtjust i mig
och skulle göra exakt som mig, köpte jag mig ett par nya skor var hon där och
köpte sig ett par likadana. Helt plötsligt ramlar det in elaka anonyma kommentarer på
min blogg, jag funderade på vem fan det va och kände igen skrivstilen DIREKT,
frågade då denna H om det va hon, hon nekade, "bara för att det står H_ _ _ _
behöver det inte betyda att det är jag?" jag svarar självklart därför fråga jag först
om det va du. Mina misstankar låg där ändå men på nått sätt trodde ja ändå
henne, hon tillhör juh våran släkt på något sätt, nån som kommit in i våran familj
för inte alls så längesedan. Denna H använder ord som "ej" ist för "inte", därför var
min misstanke att det va hon direkt så ni hajar, men såklart fanns det andra sätt
i det som H skrivit som bara på nått sätt "bevisade" att det va H. Jag frågade henne
varje dag 3 dagar i rad om det va hon, hon nekade Jag började då söka runt på
mina kommentarer om denna person kommenterat förut, och javisst det hade
personen gjort och det va H, då jag ser att det är H blir ja skogstokig, jag har trotts
allt trott på hennes ord att det inte är hon, jag RINGER och hon nekar ändå trotts
att hon vet att jag har bevisen. Låter sjukt men så jävla sant. Hon försökte dessutom
leka 3 personer på 1 och samma ip, kallas också för skitzofreni. När jag frågad henne
om varför hon ljög så fick man som svar att "jag ville att du skulle luska lite", vadå
luska? jag visste juh egentligen direkt att det va denna tjej men hon nekade ändå.

Förväntade mig en ursäkt från denna falska äckliga H men ingen kom, till den dagen
ja la upp inlägget med printscreen:en från Miixx´s blogg, där det handlar om avundsjuka
då man inte kan stå för vem man är, för då har man heller ingen åsikt. Då skriver denna
person till mig på snabbmeddelanden på fb att hon inte alls är avundsjuk, hon bara inte
tkr om mig. Och anledningen till varför hon inte tkr om mig är för att jag "pekade" fuck
you på ett kort längre ner i bloggen. Det hon då inte visste är att jag "lider" av sedan mina
kramper sen ja var gravid med stel vänsterhand och fot, försöker jag slappna av i mina
fingrar så står ändå långfingret upp en bit. Då jag berättar den historien skriver hon
sedan "fet röv" och blockar mig på fb. Hur är det sant att en människa som inte alls
känner mig kan ta såna föruthastade meningar om mig? Då folk får höra och se vad hon
skrivit om mig så säger dom direkt "Hon är avundsjuk, vare sig hon förstår det eller inte,
annars skulle man inte bete sig såhär", Ja jo säger jag, det dom inte vet är att hon halft
knarkat sönder sin hjärna på det med. INGEN, absolut INGEN har uppfattat mig på det
sättet som hon gör. Att det ALLTID ska handla om personer som inte känner mig som
har förhastade slutsattser om mig, folk som träffat mig irl och känner mig har inga som
helst problem med mig. Måste handa om att denna H inte gillar ärlighet, att man hellre ska
ljuga och hålla med henne än att ha en egen åsikt helt enkelt.

Du är och förblir en snigel i mina ögon H.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahha den äckliga fittan, ÄVEN! att hon fick för sig att hon skulle vara mer betydelsefull än mig? HAHAH AH HELL NO! sarah bara skrattade när ja berättade ;) höhööhöhöhö.. tro mig, en dag kommer din bror inse vad den slynan håller på med och han kommer dumpa henne, såååååå hårt! Bruden är fan skitzooooo!



Nä men vad säger du mikkan! ;) Åka till söderhamn? vadfaaan nu när ja kom på, ja va ju fan där i söndags! när vi åkte ifrån uppsala, så stannade vi där o käkade, skulle fan passat på då!



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

2011-08-16 @ 16:29:53
URL: http://fizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback