Så jävla jobbigt varje gång!

Mår inge vidare just nu, Nemo gick precis iväg med Jesper mot bussen. Jobbigt
då man får hålla sig att bli ledsen framför honom, och så fort dörren stängs så krossas
hjärtat i tusen bitar och man blir ledsen... Jag hatar verkligen detta, men ja vet att
han även har sin pappa och andra släktningar där nere han måste få träffa. Många
tänker nog, njut av tiden du har själv, JA om det varit 2-3 dagar som högst kanske och
inte en vecka!! Iallafall så ska Nemo & Jesper sova hos foffa 1 natt innan Nemo åker
till sin pappa och Jesper upp mot Umeå igen. Nu ska ja ta mina små krafter jag har och
fixa iordning mig sedan sticka ner till stan en snabbis, har lite ärenden där.

Hoppas ni har en bra dag iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback