Riktigt nice dag!

Blev en riktigt underbar dag med Fanny, mötte upp henne sen blev det iväg och köpa
frimärken, posta ett brev, och sen fika! :) Tog med oss fikat ut och satt och solade och
nöjt + att vi kanske satt och snackade lite dynga ;) Sen blev det shoping efter det, fann
ett linne, ett par byxor & 1 kjol, ska se om ja kan fixa nått kort imorgon! :) Fanny hittade
en super söt klänning måste ja säga, och den satt som ett smäck på na! :) Fanny drog
hemmåt vid 16.10 och ja likaså, sen dess har det varit mys hemma + kanske lite städ
också. Och imorgon startar första dagen av 9 dagars jobb, kmr va ganska trött efter det ;)

Nu ska ja må gott med min älskade man innan sängen kallar.
HOW CAN WE SLEEP WHEN THE BEDS HAR BURNING?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej

Jag har ju en annons på blocket med dessa möbler så du kan ju kika på den :) Jag satt först ut soffan + fåtölj för 9000:- (nypris 14000:-) men sänkte dem till 6500:-. Jag ska upp på möte i Umeå i slutet av augusti, kanske kan ta med dem då om de får plats i släpvagnen :) Fundera på om du vill ha dem så hörs vi :D



Du vet inte av någon som är intresserad av resterande möbler? Tv-bord 1000:-, tv-bänk 1500:- & vitrinskåp 2500:-



Kram Sandra.

2011-08-03 @ 09:09:05
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Zabine

ÅÅÅÅH MIN Favvo låt där på slutet =)

2011-08-03 @ 11:27:19
URL: http://mammabine.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback