Proppmätt och glá!

Nyss tryckt i mig fiskpinnar och potatis, grejjern det och jag är så sjukt mätt! Idag gjordes
9:e arbetsdagen äntligen och det menas då med att jag nu är ledig i heeeela 2 dagar och
och dom ska avnjutas för hela slanten med min fina son! Just nu är grabben ute och leker
med grannbarnen medans ja sitt här och svullar, väntar på att tvättmaskinen ska bli klar
så jag får slänga upp tvätten på tvättställningen, blev mkt tvätt det dära. Men ja, svulla
vare ja! kanske hörs sedan om ja inte somnar klockan 7 på soffan av utmattning ;)
Hörs & Störs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svulla är BAAAD, det ger komplikationer har du tänkt på det?!? skriv intressantare inlägg

2011-08-11 @ 18:40:27
Postat av: Fanny

SÅ JÄVLA HET DU ÄR!

2011-08-12 @ 00:33:28
URL: http://fizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback